Wednesday, August 20, 2008

new member...MiaO


ahhhkian's comic got a new member...miaO....a cat....dun know u ppl found out tat i owes like to use bunny in ma drawing....and this few day, some kitten try to run here and there ta my backyard...so have an idea for ma new character...miaO....the bunny call ribbon...ribbon, actually is a doll....got story behind..next time i intro to u ppl^^

anyway...just a new member^^welcomE~


白兔:老板,我怎么了??难道我不够突出吗??
阿健:怎么了??
白兔:你怎么请了一个病猫?
阿健:病猫??那有。。人才。。。靠他了吸引根多人来
白兔:我还不够可爱吗??
阿健:多人比较热闹~总之你们合作就是拉。。靠你们了~
白兔:什么嘛。。我那么差吗??
阿健:来,这是新人。。。
苗苗:。。。。
阿健:来,自我介绍。。。
苗苗:。。。(笑得很开心)
白兔:“怪咖”吗??
苗苗:喵~
白兔:。。。。(吓坏了)
阿健:。。。。
白兔:老板,你的人才“瞄”了你一下。。恭喜你了~

4 comments:

Anonymous said...

喵和瞄
so funny ^^

ahkian said...

谢谢^^

bearlim said...

哈哈~欢迎病猫~^^

ahkian said...

其实他叫“苗苗” XP